shutterstock_158522279

Konsulentydelse

Document control
rådgivning

files

Brug for støtte?

Vil tilbyder rådgivning vedrørende alle aspekter af document control, fx nyetablering, optimering, kravsafklaring. 

Vores konsulenter har lang erfaring fra mange forskellige aspekter af document control – og vi sender altid den bedste til opgaven. 

Kontakt os for at diskutere, hvordan vi bedst støtter dig.

Eksempler på rådgivningsopgaver

Etablering af Document Control funktionen

Vi tilbyder rådgivning og praktisk hjælp til etablering af document control – enten til enkeltstående projeker eller i en mere permanent organistorisk sammenhæng.

Rådgivningen kan efter behov indebære:

  • Afdækning af behov
  • Udarbejdelse af business case
  • Udarbejdelse af document control procedure
  • Udvælgelse af IT understøttelse
  • Organisatorisk etablering af document control funktionen
  • Uddannelse og træning af interne medarbejdere

Afklaring og styring af krav til Document Control

Vi tilbyder rådgivning og praktisk hjælp til identifikation og håndtering af krav fra lovgivning, standarder, kunder, samarbejdspartnere samt interne forretningsbehov ifht document control.

Rådgivningen kan efter behov indebære:

  • Fastsættelse af document control krav til  udbudsmateriale
  • Fastsættelse af document control krav til kontrakter med kunder og samarbejdspartnere
  • Kravsafklaring / requirements management ifht document control i samarbejde med virksomheders jurister, kvalitetsledelse og andre relevante faggrupper 
  • Implementering af krav i ledelsessystemets processer, procedurer og governance

Vi har også Document Controllers til tidsbegrænsede opgaver eller til at varetage opgaven outsourcet til os. Du finder mere her:

Mere information om rådgivning

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefonisk. Hvis du udfylder og indsender nedenstående, kontakter vi dig. 


Nyhedsbrev

Ved at afsende formularen giver du os lov til at behandle og opbevare dine afgivne oplysninger, se i øvrigt vores privatlivspolitik.